Lindebergskolenes musikkorps
loppemarked på Lindeberg

Lindebergskolenes musikkorps arrangerer sitt populære kortreiste vårloppemarked på Lindeberg skole lørdag 20. og søndag 21. april 2024!

Lenke til vipps
Vipps (LSMK #91312). Skann eller klikk på koden for å åpne Vipps

Benytt anledningen til å skaffe deg ting du trenger på en miljøvennlig og rimelig måte!

• Lørdag 20. aprik kl. 11-16
  • Søndag 21. april kl. 11-15

Kafé begge dager med deilig hjemmebakst, forfriskninger og nytraktet kaffe.

Kontant betaling og Vipps (LSMK #91312)

Inngang på baksiden av Lindeberg skole i Lindebergveien 33.

I gymsalen finner du blant annet kjøkkenutstyr, nips, sportsutstyr, klær, sko, vesker, bilder og rammer, barneutstyr, småelektrisk og små møbler. Inne i skolebygget finner du åpen kafe, leker og spill, musikk og film samt vårt populære og rikholdige bokutsalg!

Håper mange vil støtte korpset og samtidig ha glede av sosialt fellesskap, miljøvennlig gjenbruk, gode kjøp og et kafébesøk.

Velkommen!

Lopper kan leveres i Lindeberg skoles gymsal

• onsdag 17 april kl 19-20.30
  • torsdag 18. april kl 19-20.30
  • fredag 19. april kl 19-20.30

Ingen levering utenom oppsatte tider.

Vi tar ikke imot hvitevarer, bilderør TV-er, store møbler, madrasser og defekte/ ikke salgbare gjenstander. Vi forbeholder oss retten til å avvise lopper.

NB! Vi setter ekstra stor pris på om loppene sorteres og at esker/poser merkes med innhold

Skroll til toppen