Spilleglede siden 1976

Lindebergskolenes musikkorps

• lær å spille et instrument og utvikle musikalske ferdigheter.
  • delta i et godt og trygt miljø – hvor vi tar vare på hverandre uansett alder.
  • skap vennskap som varer livet ut.
  • hyggelige øvelser, turer, konserter, spilleoppdrag og andre arrangement.

Lindebergskolenes musikkorps ønsker velkommen til loppemarked på Lindeberg skole lørdag 20. april kl. 11 til 16 og søndag 21. april kl. 11 til 15. Fantastiske funn venter på deg – bøker, leker, klær og mye mer!
Nyt også deilig hjemmebakst og kaffe i vår åpne kafé. Betaling med Vipps (#91312) eller kontant.

Hvordan blir jeg medlem?

Skoleelever fra 3. klasse og oppover kan bli medlemmer i korpset.

Musikantene rekrutteres primært fra Lindeberg, Skjønnhaug og Jeriko skoler, samt adre skoler i nærområdet som Bakås og Ellingsrud!

Dersom du ønsker å bli medlem i eller få vite mer om korpset, ta kontakt med styreleder eller en av korpslederne.

Påmeldingsskjema

“Det musikalske er selvsagt det som har aller høyest fokus i et korps. Men mange vil si at det sosiale er nesten vel så vesentlig.

Skroll til toppen